Jaki wybrać system do wysyłki newslettera...i dlaczego

Internet jest świetnym miejscem obiecywania "kiełbasy wyborczej". Twoja strona ma konwersję poniżej 50% i zaczynasz panikować, bo to nie jest 70-80%. Ktoś Ci powiedział, że tak "powinno być" mimo, że eksperci marketingu otwarcie mówią o tym, że ich konwersja to 20-30%? 

6-cio cyfrowy biznes online

Większość z nas decyduje się na budowanie biznesu online, aby stworzyć dodatkowe źródło dochodu, a nawet zamienić dochód z etatu na ten z prowadzenia swojej działalności w sieci. 

Chcemy generować 5-cio i 6-cio, a nawet siedmio cyfrowe przychody. Chcemy cieszyć się wolnością, pracować z dowolnego miejsca na świecie i "nie musieć już nic".

Dlaczego nikt nie kupuje Twojego kursu?

pędzasz kilka miesięcy, aby stworzyć kurs. Planujesz treści. Opakowujesz je w piękne grafiki. Nagrywasz audio i video. Dodajesz ćwiczenia. Ustawiasz wszystkie systemy. Publikujesz kurs w sieci... i nikt nie kupuje, albo kupuje kilka osób, a Ty zastanawiasz się, gdzie tkwi błąd, co robisz źle...a może Twój kurs wcale nie jest taki dobry, jak myślisz, że jest? A może jest świetny, tylko coś Ci w tej układance nie pasuje?

Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych

Jeśli działasz w sieci i chcesz tą drogą pozyskiwać klientów MUSISZ pokazać się od profesjonalnej strony. Profesjonalizm dodaje zaufania, a Twoi potencjalni klienci zanim u Ciebie zakupią muszą Cię poznać - polubić i ZAUFAĆ. 

Ja więc dobrze "zaprojektować" swój wizerunek w sieci? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, które pomogą Ci na dobre wykorzystanie mediów społecznościowych w Twoim biznesie.

Jak zmonetyzować bloga i społeczność?

Sposobów na monetyzację swoich działań w sieci jest wiele. Sposób na spieniężanie, zależy od tego co i dla kogo robisz, kto jest Twoim odbiorcą i kto może dostrzec korzyści w Twoich działaniach.

Poznaj sposoby monetyzacji bloga, facebooka, mediów społecznościowych i użyj ich w swoim biznesie.

Najczęstsze błędy w biznesie online jakie popełniasz

Ryszard Rynkowski śpiewał w swojej piosence:

"Wypijmy za błędy..."

Jako przedsiębiorcy, nie słuchajmy tej rady, bo chodzilibyśmy ciągle pijani.Nawet jeśli mamy kilka lat doświadczenia w biznesie ogólnie, to błędy zawsze się zdarzają i może to nawet dobrze, bo przecież uczymy się na błędach.

Jak promować usługi i produkty w sieci czyli trochę o marketingu 2.0 i 3.0

Współzależny od rynku, zmienia się razem z nim, zmieniają się jego metody, pojawiają się nowe rodzaje marketingu, a wszystko to w odpowiedzi na zmiany gospodarcze.

Marketing w wersji cyfrowej (digital marketing) zmienia się ekstremalnie dynamicznie, tak jak dynamicznie rozwijają się nowe technologie, 

Jak osiągnąć konwersję na stronie lądowania na poziomie 70-80%

Internet jest świetnym miejscem obiecywania "kiełbasy wyborczej". Twoja strona ma konwersję poniżej 50% i zaczynasz panikować, bo to nie jest 70-80%. Ktoś Ci powiedział, że tak "powinno być" mimo, że eksperci marketingu otwarcie mówią o tym, że ich konwersja to 20-30%? 

10 książek, które musisz przeczytać, jeśli prowadzisz biznes

Podobno najbogatsi ludzie na Świecie tacy jak Warren Buffett czy Bil Gates czytają przez większą część dnia. Patrząc na to, co w życiu osiągneli, warto ciągle się dokształcać. Osobiście wierzę w tzw. Lifelong Learning dlatego przedstawiam 10 ksiażek, które moim zdaniem warto przeczytać jeśli prowadzi się biznes online i nie tylko.