Pytanie: "Jak skutecznie wypromować nowy produkt? Od czego zacząć? Chce przede wszystkim zbudować profil na instagramie i fanpage.. no i rzecz jasna storytelling"

 

PODOBAJĄ CI SIE MOJE SuPEAR PORADY?

CHCESZ ZE MNĄ PRACOWAĆ?? 

możesz na kilka sposobów:

O mamma mia temat rzeka ze sposobem reklamy  :) ale najskuteczniejsze online obecnie są przede wszystkim interakcje i nawiązywanie relacji poprzez dostarczanie wartości swoim potencjalnym klientom - w Twoim przypadku, zgaduję, że głównie rodzicom małych dzieci. Musisz nauczyć się nie wciskać swoich produktów, a raczej odpowiadać na potrzebę jaką mają.

Poszukaj grup na Facebooku, gdzie takie osoby przebywają i obserwuj o czym rozmawiają i gdzie możesz dodać im wartość odpowiadając na komentarz, pytanie itd. 

Drugą najskuteczniejszą formą jest oczywiście reklama na Facebooku. Musisz ją dobrze ustawić, żeby trafiała do tej grupy, na której Ci zależy najbardziej. Jeśli nie masz żadnej listy mailingowej, możesz spróbować pozyskać dobre leady (czyli emaile) oferując jakąś darmową treść (w zamian za zapis na newsletter) i przekierowując do tej treści ustawiając reklamę na Facebooku pod kątem zainteresowań, albo targetując (czyli kierując reklamę do) społeczność FanPage'y np. możesz testować jakie rezultaty będzie miała dla Ciebie reklama skierowana do społeczności np. 5-10-15. 

(na marginesie- reklamy polecam ustawiać w Power Editorze). 

Oczywiście możesz też co jakiś czas wrzucić linka do siebie pod postami do tego przeznaczonymi - na wielu grupach takie posty występują co jakiś czas. Warto pomyśleć o tym, jak przedstawisz swój biznes proponując unikalną wartość. 

Możesz zaoferować zniżkę za polecenie, albo wejść we współpracę z biznesem oferującym komplementarne (uzupełniające bądź podobne) usługi skierowane do tej samej grupy odbiorców. 

Możesz też zacząć pisać treści na blogu i zbierać tam społeczność (bardziej długotrwała strategia).

Instagram - (standardowe techniki) dobre, wysokiej jakości zdjęcia, regularne postowanie, znowu - interakcja z idealnym klientem, odpowiednie hashtagi i czas czas czas. Kiedyś miałam konto podróżnicze do promocji platformy, którą budowałam i zbudowałam tam dużo relacji z podróżnikami, ale pochłaniało to dużo dużo czasu. 

Przede wszystkim wyznacz sobie cel. Najpierw mały, specyficzny. Określ swoją niszę klientów i tego, gdzie mogą być. Zacznij z nimi rozmawiać. Najlepiej przez telefon. Odkryjesz ich potrzeby. I rób to na coraz większą skalę. Takimi iteracjami.