Pytanie: Czy Ebook o promocji i sprzedaży Ola Budzynska jest dla mnie?
Czy któraś z was prowadzi biznes NIE oparty o uczenie kogoś czegoś lub dzielenie się wiedzą? Bo mam wrażenie po webinarze i spisie treści ebooka ze jest on pod takie właśnie biznesy. No bo po co mi budowanie pozycji eksperta i zaangażowanej społeczności jeśli ja dywany sprzedaję. I koszyki. Szydełkowe. Piękne, unikatowe i designerskie.
Ale jednak dywany a nie kurs jak je zrobić. Ani schematów nawet. Może kiedyś, ale na razie nie. 
Nawet bloga nie widzę sensu prowadzić. A może czegoś nie widzę i się mylę? Poradźcie proszę. tutaj]: 

 

PODOBAJĄ CI SIE MOJE SuPEAR PORADY?

CHCESZ ZE MNĄ PRACOWAĆ?? 

możesz na kilka sposobów:

Gary Vaynerchuk, którego w świecie biznesu online chyba każdy znać powinien  :) sprzedawał teoretycznie wina i mogłabym na tym uciąć, bo w tym zamyka się praktycznie cała odpowiedź. Jeśli sprzedajesz lub chcesz sprzedawać w sieci, musisz budować markę, w tym bardzo często również w produktowych biznesach, markę osobistą. Nie musisz się nazywać ekspertem, nie musisz robić kursów (chociaż czemu by nie uczyć ludzi wyplatania dywanów niczym Janina Daily koszyki z kabanosów :)) ...ale chcesz się pokazywać jako profesjonalista w swojej grupie odbiorców oferujący najlepsze dla tej grupy (w mniemaniu tej grupy) produkty na rynku. 

Ja jeszcze nie przeczytałam całości (U Pani Swojego Czasu wstyd mówić, ale nie miałam jeszcze...czasu 🤐) , ale przeskanowałam i uważam, że jest to bardzo dobra pozycja w j.polskim o prowadzeniu biznesu w sieci. Może nie każda jedna wskazówka będzie pasować do Twojego biznesu (nigdy tak nie będzie, bo nie da się odwzorować biznesów 1 do 1), ale zawsze się czegoś nauczysz, a z odrobiną kreatywności wymyślisz coś odpowiedniego do Twojego biznesu. 

Bloga może nie musisz pisać, ale musisz mieć stronę, która dobrze prezentuje Twoje produkty, musisz ją promować, możesz używać Instagrama, Pintresta, YouTube, musisz też korzystać z Facebooka (choćby dla ustawiania reklam), więc założę się, że z ebooka wyciągniesz dużo wiadomości. A jeśli potrzebujesz przykładów firm produktowych, które stosują działania, o których pisze Ola (a wiem, bo raz, że mnie w ebooku wymieniła bo trochę w internetach już siedzę [:) #miłomi]a dwa, to są pewne strategie, które działają obecnie w biznesie online i których ja też staram się uczyć moich kursantów i np. Eko-Bastjan czy Ela4home nie są biznesami opartymi na uczeniu per se) 

Jeśli chcesz działać w sieci, to kupuj  :) Zawsze się czegoś nowego nauczysz, a dzięki ebookowi, w praktyce podpatrzysz jak to działa  :)