Pytanie: Czy to konieczne, aby zdjęcie profilowe na fanpage było zdjęciem twarzy? 

Bardzo dużo zależy od strategii, ale też i od trendów, które jak wszędzie ulegają zmienie. Niewątpliwym jest, że to co dzieje się na zachodzie zaczyna przenikać też i do nas, a na zachodzie bardzo stawia się na budowanie marki osobiste. Kluczowe jest też zrozumienie tego, jak działa świat online, a ten skraca nam do siebie drogę. W internetach raczej nie mówimy do siebie "Dzień dobry, Pani Patrycjo", tylko "Cześć Patrycja". Rozmawiamy ze sobą jak znajomi, a JAKO KONSUMENCI nie chcemy już kupować produktów. Chcemy kupować od ludzi. 

W swojej bardzo popularnej przemowie (40mln odsłon!) na TEDx, Simon Sinek wyjaśnia na swoim Golden Circle, że "people don't buy what you do, but WHY you do it - czyli, ludzie nie kupują tego co robisz, ale dlaczego to robisz. Znowu wracamy tutaj do zmian"trendów". Pokolenie przed nami chciało się bogacić, kupować rzeczy, szczególnie w USA konsumpcjonizmi było bardzo dobrze. 

Nasze pokolenie chce mieć jakąś misję. Czyścimy oceany i protestujemy przeciw plastikowym słomkom. 

No i się rozpisałam. Do rzeczy: budowanie marki osobistej wg. mnie jest bardzo ważne. Jeśli prowadzisz biznes, gdzie jesteś twarzą, to fajnie jeśli faktycznie tą twarzą jesteś i pokazujesz swoje wartości i dlaczego robisz to, co robisz... no chyba, że prowadzisz sklep mięsny ;) ...tu będzie trudniej. Ale jeśli już np. prowadzisz większą agencję marketingową, to Twoi klienci też pewnie docenią, kiedy pokażesz jak fajnie się u Ciebie pracuje. 

I znów zataczając koło - strategia. Przemyśl z czym czujesz się dobrze (bo bycie swobodnym sobą w biznesie to też jeden z wyznaczników sukcesu w tym cyfrowym świecie), a później stań w butach klienta i zastanów się, co jako klient chciałabyś zobaczyć w zetknięciu ze swoją marką 

 

PODOBAJĄ CI SIE MOJE SuPEAR PORADY?

CHCESZ ZE MNĄ PRACOWAĆ?? 

możesz na kilka sposobów: